woensdag 7 januari 2015

Gerichter trainen en op naar de helft van mijn sponsorbedrag

Het is al weer een tijdje terug dat ik wat geschreven heb over mijn vorderingen. Ik heb niet helemaal stil gezeten uiteraard. Wel (onbedoeld)  te lang dan goed was.

Nu worden de trainingen toch wat meer gerichter en wil ik zo'n 3 x per week op de fiets zitten. In het begin zal het vooral zitvlees trainen zijn en op een wat lagere hartslag.

Helaas zit ik sinds eind 2014 zonder werk en mis ik toch wel wat van de sociale contacten om wat meer over Duchenne Heroes te praten. Dit zal misschien ook wel wat uitwerking hebben op mijn sponsorbedrag. Maar ik zit bijna op de helft. Inmiddels op de 1005 Euro alweer. Zonder werk zitten geeft me dan wel weer de gelegenheid om te trainen. Maar ik ben toch liever aan het werk, want dat geeft toch een heel stuk minder stress.

Afgelopen november mijn eerste toertochtje (30Km) gereden. Dat gaf toch wel weer voldoening. Op naar de volgende maar weer :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten