woensdag 14 januari 2015

Zelfgemaakte Paracord armbanden voor Duchenne spierdystrofie

Aangeboden mijn zelfgemaakte paracord survival armbanden en sleutelhangers. Ze zijn voorzien van een Duchenne spierdystrofie awareness ribbon.

Verkrijgbaar in diverse maten. Ik hoef uiteraard niet uit te leggen waar de opbrengst naar toe gaat.

Waarom Paracord?

Paracord wordt gebruikt voor verschillende doeleinden. Vooral veel gebruikt in bushcraften, outdoor of door preppers. We kunnen ze moeilijk allemaal opsommen maar hier is een kleine lijst met voorbeelden.

  • Survival armbanden
  • Awareness symboliek
  • het binnenste koord kan gebruikt worden als vislijn
  • hangmat
  • Vuurboog
  • Onderkomens maken
  • Awareness armbanden. (Bijvoorbeeld autisme awareness)
  • riemen
  • hondenriemen
  • veters
  • en veel en veel meer
Via het contactformulier verneem ik graag uw bestelling of eventuele vragen. 










Hoe meet ik mijn polsomvang?

Er zijn twee mogelijkheden om de juiste polsomvang te meten. Het kan met een flexibel meetlint, zoals gebruikt door een kleermaker. Doe deze om je pols zodat hij niet te strak en niet te los zit. Geef ons daarna de maat door. Doe er geen extra centimeters bij. Dit regelen wij allemaal.

Een tweede mogelijkheid is om een stukje touw of een strook papier om je pols te doen. Markeer het punt waar het koord of papier bij elkaar komen en neem dan de maat op.

In geen geval een oude armband nameten, want door de dikte van het paracord komt de meting dan niet uit. Wij zijn niet verantwoordelijk voor het foutief nemen van de maten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten