zondag 5 oktober 2014

Materiaal voor de Tacx

Één van de dingen die nog op mijn verlanglijst stond was een extra achterwiel voor de Tacx. Ik probeer in het begin 1 a 2 keer in de week binnen op de Tacx te trainen. De Tacx, omdat ik toch graag wat kilometertjes in het zadel wil zitten voordat ik gericht ga trainen.

Na wat struinen voor een 2e hands achterwiel met een 9 speed cassette op marktplaats heb ik toch besloten om naar de lokale fietsenmaker te bellen voor een prijsje. Ik kon redelijk voordelig een nieuw wiel met cassette kopen. Het hoeft geen onwijs duur wiel te zijn, omdat hij toch voor binnen gebruik is. Op onderstaand plaatje hangt hij nog aan de muur, omdat het buitenwiel nog op de fiets zit.

Lekker off-road is toch waar een mountainbike voor bedoeld is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten