woensdag 22 oktober 2014

Tacx trainingsrondje Eindhoven

Rondje Eindhoven

Nadat gisteren de update van de Tacx software niet goed ging kreeg ik vandaag een herkansing. Er stond een nieuwe update klaar. Deze bleek goed te zijn dus vandaag een virtueel rondje Eindhoven gedaan.

Een rondje van een uur ongeveer op lage hartslag. Ik ben nog steeds een beetje aan het zoeken hoe ik de Tacx het beste neer kan zetten in de schuur. Mijn beeldscherm staat nu nog te hoog en krijg ik last van mijn nek, omdat ik naar boven kijk. Hier moet dus nog een kleine aanpassing aan gedaan worden, zodat ik normaal een film kan kijken als ik op de fiets zit.

Het mooie van de Tacx is dat je zelf een route uit kan stippelen en deze na kan rijden op de Tacx. Ondertussen een film aan of kijken naar streetview. Ik heb alleen het idee dat als je een uur, of straks langer, op de fiets zit je je nogal snel gaat vervelen. Vandaar dat ik mooi een film aan kan zetten.

Foto's van mijn opstelling in de schuur komen ook nog wel een keertje. Hier volgt eerst de route die ik vanavond gefietst heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten