zondag 19 oktober 2014

Eindelijk weer eens door de bagger

Eindelijk was het vaste parcours waar ik met mijn buurman vaak een rondje rij weer eens flink nat. Ik zat er al zo lang op te wachten dat zijn nieuwe fiets eens een keertje flink door het slijk gehaald kon worden. We rijden meestal een rondje door Geestmerambacht. Hier ligt een mooi technisch parcours waar de laatste jaren flink aan gewerkt is door vrijwilligers.

Het blijft echter een parcours dat als het nat is er een mooi laagje blubber op drijft. Dit mooie laagje kan er goed voor zorgen dat je even lekker met je snoet in de bagger landt.

Ik ben van mening dat het er bij hoort. Het viel me nog alles mee hoe we er uit zagen toen we terug kwamen. Mijn gezicht was nog redelijk schoon. Dit weekend eens kijken hoe het er bij ligt. Er is na de afgelopen week nog een aardige sloot water gevallen bij ons



Geen opmerkingen:

Een reactie posten