zondag 26 oktober 2014

Baggerig rondje Geestmerambacht

Het is weer weekend dus de planning was om weer lekker naar buiten te gaan voor een rondje Geestmerambacht. Vrijdag had het hier nog behoorlijk geregend. Ik laat me echter niet afschrikken door een beetje bagger. Gisteren nog een bedrijfsuitje waarbij we buggy gingen rijden. Ook hier zat ik compleet onder de bagger.


Rondje ging wel onwijs lekker. Alleen twee keer vol onderuit gegleden op een stuk kapot gereden gras. Hier is het gras zo stukgereden dat er diepe geulen ontstaan. Als je op dit stuk maar naar je stuur kijk en een beetje aanzet lig je al. Dit gebeurde me dus twee keer binnen 10 meter :P Gelukkig geen schade aan fiets en mezelf. Mijn hele linkerzijkant zat onder de bagger. Verder ging het rondje echt lekker, ondanks de alcoholische versnaperingen de avond er voor. Ik voelde me nog behoorlijk fit en kan al best goed merken dat ik het parcours begin te kennen. Dit i.c.m de mooie kombochten en wat meer zelfvertrouwen maakt het erg plezierig om te rijden.


Thuis aangekomen is het dan weer tijd om de boel weer een beetje schoon te maken. Toch altijd nog wel even een klusje. Zeker als je kleren en de Camelbak dan ook nog helemaal onder de bagger zitten. In die kleren kun je niet zomaar binnen lopen. Het is uiteraard allemaal voor een goed doel. En ik ben niet vies van een beetje smerig worden ;)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten